Novelty's Novelties

Novelty, from the Old French word Novelt, meaning new.

Saturday, August 28, 2004

-+@ Eh, Apa Ni? @+-

Saya tak ada inspirasi lah. I know saya memang mesti tulis dalam blogger ani hari ani tapi saya berasa sedikt malas. So saya surf pada random blog yang ada di sini untuk mendapati inspirasi. Wah, banyaknya blog buka berbahasa Inggeris. Aneka? Maybe. Unik? Terlampau tidak. Eh, so saya fikir saya akan tulis blog-ku hari ani dalam Bahasa Melayu. Nice tak?

So, apa I buat hari ani? Tak banyaklah.

Let's see. Saya mengasingkan isu "voting" daripada thread "Proposed New Rules" atu di CCGW punya B5 forum. Yang sekarang, isu atu boleh dilihati di thread yang baru. Saya harap kita boleh men-resolve-kan isu atulah.

Aku juga bermain berberapa pusingan dalam LotR O. Sangat susah until menang dalam atu, kerana tak ada cukup card utuk buat deck yang best. Walaubagaimanapun, aku tidak main untuk menang saja... hanya main untuk "fun" atau keseronokannya, although kalau menang itulah sesuatu bonus.

Eh? Tidak terlampau banyahlah sudah saya tulis hari ani, tetapi saya tidak buat apa-apa hari ani, nada buat Portable Adventures atau Bowling. Maybe besok. Tak tentu.

So kalau you mau main CCG, cubalah Rage atu. You never know apa you akan terjumpa dalamnya.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home